Δήμος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΙΜΟΥ

Ανακοινώνεται ότι από τη Δευτέρα 19 Απριλίου 2021 οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται από τις υπηρεσίες του Δήμου για τις υποθέσεις τους:

α) είτε μέσω του ψηφιακού κόμβου (https://certificates.alimos.gr/home), όπου μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις, να ζητάνε και να λαμβάνουν πιστοποιητικά και έγγραφα κ.ο.κ., 

β) είτε κατόπιν ραντεβού με τον αρμόδιο υπάλληλο στο τηλέφωνο 213 2008000, Δευτέρα έως Παρασκευή, 07:00 πρωί έως 10:00 βράδυ.

About the author

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ