ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
Αρμοδιότητες του γραφείου είναι να:
- Διεξάγει κάθε υπηρεσία που αναθέτει ο κάθε Αντιδήμαρχος.
- Ενεργεί την προσωπική αλληλογραφία των Αντιδήμαρχων και τηρεί σχετικό αρχείο.
- Συντονίζει τις συναντήσεις των Αντιδήμαρχων τόσο με υπηρεσιακούς παράγοντες όσο και με πολίτες.
- Τηρεί αρχείο συνεντεύξεων των Αντιδήμαρχων και συνεδριάσεων των οργάνων στα οποία μετέχουν.
- Τηρεί πρωτόκολλο όλων των εγγράφων που εισέρχονται και εξέρχονται από το γραφείο.
- Τηρεί αρχείο πληροφοριών για θέματα που ενδιαφέρουν τους Αντιδήμαρχους.
- Τηρεί αρχείο εντολών Αντιδήμαρχων προς φυσικά και νομικά πρόσωπα και παρακολουθεί το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης τους.
- Τηρεί αρχείο συνεργατών των Αντιδήμαρχων (φυσικών προσώπων και υπηρεσιών).